efekty wygłuszania pojazdów

Chcemy pokazać, jakie efekty można osiągnąć w zależności od wyciszanego elementu, modelu auta oraz jakości użytych materiałów.

Dla mniej zdecydowanych klientów polecamy wygłuszenia od pojedynczych elementów, co jest najlepszym rozwiązaniem w stosunku efektu do kosztu.

Skala decybelowa jest logarytmiczna, czyli niewielka zmiana przekłada się na wyraźną różnicę w postrzeganej głośności.

W zamkniętych pomieszczeniach, takich jak samochód jesteśmy wrażliwi na zmiany hałasu. Niewielka różnica przynosi poprawę komfortu.

Toyota corolla

Drzwi i uszczelki
Kliknij i rozwiń
-1,53 dB
Średnie obniżenie hałasu
Stp Aero Gold, StP Sealing Cord, StP Accent, Bitmat M10s
Materiały
Delikatne i zauważalne
Obniżenie hałasu
W pojedynczych wyciszeniach skupiamy się na eliminacji irytujących dźwięków i obszarów o największym źródle hałasu.
Drzwi, nadkola, bagażnik, uszczelki
Kliknij i rozwiń
-2,25 dB
Średnie obniżenie hałasu
StP Aero Gold, Stp Noise Liquidator, Sealing Cord, Bitmat K3s & K6s, Bitmat M5s, Bitmat B5s, Bitmat LT5
Materiały
Odczuwalne i wyraźne
Obniżenie hałasu
W realizacji skupionej na wielu elementach możemy osiągnąć zdecydowanie lepsze efekty, co przenosi się na długotrwały komfort.
Drzwi, nadkola, bagażnik, tylna klapa, maska, podszybie, uszczelki
Kliknij i rozwiń
-3,13 dB
Średnie obniżenie hałasu
StP Profi 1,5, Bitmat LT10, Bitmat K6s, Bitmat B5s, Bitmat M10s, StP Noise Liquidator
Materiały
Znaczne
Obniżenie hałasu
W kompleksowym wygłuszeniu wielu elementów chcemy osiągać blisko 3-4 dB obniżenia hałasu, aby poziom wyciszenia auta imitował klasę premium.

Toyota RAV4

Drzwi i uszczelki
Kliknij i rozwiń
-1,45 dB
Średnie obniżenie hałasu
Car Comfort Mats 2,3 mm, StP Noise Liquidator
Materiały
Delikatne i zauważalne
Obniżenie hałasu
Wybranie 1 elementu do wyciszenia jest dobrym wyborem na start, każde auto może mieć różne elementy, które generują najwięcej hałasu.
Drzwi, nadkola, bagażnik, uszczelki
Kliknij i rozwiń
-2,20 dB
Średnie obniżenie hałasu
Car Comfort Mats 2,3 mm, Bitmat M5s & M10s, Bitmat B5s, StP Sealing Cord 6 mm, StP Noise Liquidator, StP Accent 6 mm, Bitmat K3s
Materiały
Odczuwalne i wyraźne
Obniżenie hałasu
Tutaj widać, że im auto jest lepiej wyciszone, tym więcej pracy trzeba włożyć w lepszy efekt.
Pełne wygłuszenie
Kliknij i rozwiń
-3,95 dB
Średnie obniżenie hałasu
Bitmat K3s & K6s, Bitmat M5s & M10s, StP Sealing Cord 6 mm, Bitmat LT5, Bitmat B5s, StP Aero Gold 2,3 mm, StP Noise Liquidator
Materiały
Znaczne
Obniżenie hałasu
Obniżenie hałasu w aucie o blisko 4 dB to zauważalna różnica na poziomie klasy premium.

skoda octavia (IV, III, RS)

Drzwi i nadkola
Kliknij i rozwiń
-1,85 dB
Średnie obniżenie hałasu
StP Aero Gold 2,3mm, StP Noise Liquidator, Bitmat K3s, Bitmat M10s
Materiały
Delikatne i zauważalne
Obniżenie hałasu
Najbardziej klasyczna para, którą polecamy na start wygłuszać w Skodzie Octavii to nadkola i drzwi ze względu na niski koszt i całkiem niezły efekt.
Pełne wygłuszenie
Kliknij i rozwiń
-3,15 dB
Średnie obniżenie hałasu
StP Aero Gold 2,3 mm, StP Noise Liquidator, Bitmat M5s & M10s, Bitmat K3s & K6s, Bitmat LT5
Materiały
Bardzo wyraźne
Obniżenie hałasu
Jak widzimy to  wyciszenie ma lekko gorszy wynik od Skody obok pomimo także pełnego wygłuszenia. Wszystko zależy od jakości materiału przy wyborze pakietu.
Pełne wygłuszenie
Kliknij i rozwiń
-4,10 dB
Średnie obniżenie hałasu
Bitmat K6s, Bitmat M5s & M10s, StP Sealing Cord 6 mm, Bitmat B5s, Car Comfort Mats, StP Noise Liquidator, StP Accent, StP Crystal
Materiały
Znaczne
Obniżenie hałasu
Do osiągnięcia tego typu wyników potrzeba materiałów z górnej półki i zaplanowania jak odpowiednio je rozłożyć na podstawie wywiadu z klientem.